Spontanbesök från hufvudstaden

Hade inte planerat ett skit idag,så
jag satte mej i godan ro på lilla ballen
med en stor mugg kaffe och började
surfa runt på nätet.
 
Då får jag meddelande om att det
vankas besök!
 
Vilken jävla tur då,att jag hade lite
fikabröd liggande,och att det skulle
ta cirkus ett par timmar innan besöket
hann ta sej hit.
På så sätt hann jag sätta dit lördagsfejset
och byta till anständigare kläder!
 
Kära svägerskorna,svågern & mosters gullungar dök upp lagom
till eftermiddagsfikat!
 
Målarbok och pennor var medpackat,så efter glassintag skulle
det färgläggas.
 
A lekte med Cindy!
 
Dom stora barnen övade chippar!(eller vafan det kallas)
 
Kusinerna lekte för fullt!
 
Man måste vila lite emallanåt.
 
Gå balansgång...
 
Spexa lite!
 
Dansa runt naken stång!
 

Man blir trött av att leka,så då fixade moster Majso käk!
 
Efter att barnen käkat va det dax för oss något mer vuxna att
sätta oss till bords!
Jag som egentligen inte behöver äta förrän till jul med tanke
på gårdagens ständiga intag!
 
Mosters girl!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0