Prebirthday

Shit men inte alls pommes frittes(pissig stavning va!)

Man skulle nästan kunna tro
att jag fyller 30 eller så,för
redan igår startade firandet.

Gärna för mej,jag kan mer än
gärna bli grattad och så ända
tills på söndag om så är!


Mamma som tyvärr jobbar hela da´n imorr´n
(hur fan hon tänkte där lixom),kom förbi på
eftermiddagsfika och hade med den här
underbara blomman i lika ljuvlig kruka!


Bäst som jag stod och preppade tårtan,kom grannen aka "Hurtbullen"
med en presentpåse oxå!

Naturligtvis bjöd jag ut henne på västerballen så vi kunde
tjattra lite oxå.

Jag har väl sagt att jag är lyckligt lottad!
Bästa familjen och underbara vänner tillika
grannar!

Love you all♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0