No battery

 
Igårkväll avslutades en veckas
firande,och jag skulle bli bjuden
på käk.
 
Som alltid har jag ju kameran med
mej,men till min fasa upptäcker jag
att batteriet låg kvar hemma,i laddaren.
 
Helvetes jävla skit!
 
Men,som tur var hade "Stora" sin kamera
med sej,så jag kunde låna den med mitt minnes-
kort däri.
 
Slutet gott,nästan alla bilder okej,
för jag är ju van vid min kamera!
 
På plats i annan liten stad,tog vi en liten sightseeingtur
innan maten intogs.
 
Finflanörer!
 
Dax att beställa lite käk.
 
När kommer maten,vi är ju skithungriga!
 
Såja,här började det likna nåt,och gott smakade det oxå!
 
Lekta lite med kamerainställningarna,he,he!
 
Satt och kollade på vad andra käkade!
 
Vi hade hela övervåningen för oss själva,nästan hela tiden,bortsett från
en liten stund då en farmor kom med sitt barnbarn och åt köttbullar eller
nåt annat trist.
 
Varsågoda:obligatoriska toabilden,lagom frän och
jävligt plutig!
 
Turister!
 
Nisse & hans favvosvärmor =)
 
Jag va schysst och lånade ut soffan till dom andra oxå!
 
En jättemysig kväll med god mat & efterrätt,och som gräddklicken på
våfflan en hel dag UTAN regn!
 
Supernöjd & mätt!
          Kram♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0