Mat lär inte behövas närmsta halvåret

Helvete vad det ska ätas på och
runt & efter midsommar!
 
Själv har jag säkert lagt på depåerna
för ett halvår framöver-minst!
 
Det blev en jävla lugn afton igår,typ
precis som vanligt,man är ju i den
åldern nu s.a.s!
 
Inte för att jag dansar runt,runt,men jag tror det är lite
tradition att iaf ha förevigat en stång på just midsommarafton.
 
Sen gick vi hem och åt lite mat,med "Stora" & Nisse som kom
och joinade oss "gamlingar"!
 
Hade dessutom gjort en vit chokladkaka som jag smetat
kolakräm uppepå.
En kolakräm som för övrigt kostat halva skjortärmen att koka
i över 4 timmar!
 
Naturligtvis fick ju småflickorna varsin krans oxå!
 
Vi andra som vågade va lite vild´n crazy,ställde förstås
upp på bild utan nåt jävla tjat alls!
 
Somliga hoppar t.om så kransen flyger av!
 
Framåt eftermidda´n gick vi över till grannen,och "Stora" + Nisse
hängde oxå på en stund!
 
Givetjävlavis skulle det käkas,IGEN!
Prinsen fick den hedervärda uppgiften att sköta grillen,
och det va ingen vanlig grill...
 
...jag hade ju naturligtvis tagit med LA GRILL!
Dagen till fredagsmysära och allt!
 
Precis lagom och alldeles perfekt!
 
God fortsättning på er,nu ska jag....INTE äta,bara dricka kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0