Kalas och sånt

Alltid,och då menar jag nästan
alltid,är det nån som fyller i
den här släkten.

Maj & juni är mer än normalt
intensiva,och idag är det dax
för 13-års kalas.

Numera springer jag INTE runt
och letar prylar eller leksaker,
knölar bara ner lite sedlar i nåt
fint kuvert och ritar en blomma
utanpå,så ungefär.

Enda fördelen med att åka iväg,
är att man oftast blir bjuden på
käk,så då är iaf den da´n räddad
från kökstjänstgöringen.

Nackdelen är att jag som vanligt
måste springa ut & in i min lilla
garderob för att leta lämpliga
kläder,och det är nog så jobbigt!

Ha en fab dag,det ska jag!


Julgris i sommartappning,d.v.s "sommargös med boll"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0