Gårdagens lilla gullunge

Igårkväll blev bästa Majso
inringd som barnvakt,men
att vakta det lilla barnet
är lixom piece of cake,för
det inte hon kan om datorer
och spel mm trots sin ringa ålder,
det kan iaf inte jag hälften av.

Lillebror sov redan sött,så
vi hade hela soffan för oss
själva,så där satt vi och spelade
memory och en massa annat på
paddan och skrattade så vi kiknade.

Men när gosungen slirade in
och ville köpa nya appar,då
sa barnvakten ifrån och
övertalade lilla damen att
istället visa mej nån som redan
fanns nerladdad.

Tiden går fort när man har skojsigt,
och vips stod dataproffsets päron i
farstun och jag vinkade hej då!

En annan dag ska sötnöten och
jag ha en dejt här hemma,då
har jag lovat henne att vi ska pärla
och göra halsband.

Nu ska jag leta kläder inför
kvällens studentpartaj,och
det kan ta måånga timmar
så det är nog fan dax att
sätta fart!


Såhär kul hade vi =)


Sen friserade vi konstiga figurer =)


Värsta experten,och snabb som blixten!


Som tack för att jag fick spelundervisning,fick jag
mumsiga grejer till sen kaffestunden!
Tack C ♥ ♥ ♥
Och E,snart ska vi "leka" på min hemmaplan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0