Födelsedagsfika

Efter att jag gjort slut med
den gamla skitbanken,for jag
hem glad i hågen och jävligt,
jävligt kaffesugen.

Jättesköna känslan av att ha
bytt upp mej rejält,förbyttes
snart i MEGA-abstinens!!!

Strömavbrott!

Som om jag kom ihåg det i
glädjeyran innan lixom.

Uttrycket "tack för kaffet"
fick plötsligt en helt annan
innebörd,och humöret sjönk
lika fort som en betongsurrad
liksäck i nåt hamninlopp.

Som tur var,kom "Stora" & "Mellan",
så vi fort som blixten kunde fara till
mamsen/mormor och bli kaffebjudna.
("Lilleman" hade fått akut magvärk!!!)

Very troligt att kaffet kunde intas
snabbare än snabbast,för på väg
till mamsen/mormor så möter vi
henne halvvägs.

Dubbeltack för kaffet och vafan
sysslar jubilaren med lixom??

10 evightslånga minuter senare,
dyker hon så upp och kan ladda
racerbryggar´n.
Då hade emellertid min kaffetarm
skrikit sej hes och var utom sej
av ilska.

Slutet ändå gott,och kakorna smakade
ännu godare där vid bordet,ackompanjerat
till en sabla massa prat i varandras munnar.

Nu har jag således en jävla massa
missade muggar att dricka ifatt,men
å andra sidan är kvällen ännu bara
spädbarnet,så det ska nog lösa sej!


Vi intog lilla lusthuset i väntan på dagens jubilar!


Kelly va först fram att gratulera...


...medans Cindy sprang 74 varv runt gräsmattan
som värsta duracellhunden!


Mammas hembakta smakade som vanligt jättegott.


Sen roade vi oss med ett litet gruppfoto =)


 Sen upptäckte jag en jävligt lättklädd typ som stod mitt ute på gärdet.
Jag skrek som fan på´n och sa att det fanns kaffe,men det sket han i.


Som vanligt och oftast,kan jag inte låta bli att knäppa lite blombilder!










Såja,det va det firandet.
Nu kan lilla mamsen sätta sej vid symaskinerna
och fortsätta sy studentklänningar!


Kommentarer
Postat av: matilda

tack för idag! :)



du måste komma in och hjälpa mig packa och säga hejdå!!!!!! PUSSSSS

2012-06-04 @ 23:28:05
Postat av: Mami svarar:

Tack själv ☺



Vi kollar läget på onsdag ;)

PUSS♥♥♥

2012-06-05 @ 08:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0