Wow vad coolt

Jag hänger ju som sagt med lilla
svärmor nu,eller rättare sagt,HON
har den stora ynnesten att hänga
lite med Majso ett tag.
 
Igårkväll bjöd jag henne på vin,och
sen kunde vi inte svara rätt på en
endaste fråga när vi såg på:
"Vem vet mest"!
 
Fast trevligt hade vi det i soffan
när vi satt och tjattrade! :)
 
Sen kom byns enda prins och la sej i (soffan)!
Han är ju bara SÅ cool,hm-det tyckte mamman
oxå och knäppte händerna i stilla bön!
 
Jag lugnade henne med att hon slipper uppfostra
honom längre,den uppgiften har ju lixom jag åtagit
mej sen snart 10 år tbk.
Om det går framåt???
-Kan en snigel vinna OS-guld i tresteg? :)
 
Skämt åsido,jag har faktiskt lärt honom
att "sitta fint" och göra som jag säjer!
 
Nu ska vi käka av den här,för det blev lite över sen igår om man säjer så!
 
Och sen,sen ska jag ta med svärmor till mina
kantarellställen.
 
Är jag inte underbar och alldeles
förtjusande så säj!
 
 
Lördagskram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0