Vad gör man mellan skurarna?

Med tanke på att jag inte har nån bra
brassestol,OCH det faktum att det ändå
är alldeles för oskönt att ligga i regnet
och slappa,så kan man ju roa sej inne.
 
Städa t.ex.
Skulle man kunna göra alltså.
 
Men det är ju så  jävla trist att  t.o.m
dammråttorna gäspar och gömmer sej!
 
Man kan tvätta oxå,och det ska jag bl.a
roa mej med idag.
Naturligtvis hänger jag INTE tvätten ute,
dubbla sköljningar,ev.kvadruppla känns
skapligt överkursigt.
 
Det finns massor med andra grejer man
hålla på med,och då menar jag skojjigare
saker än att riva i tvättkorgen.
 
Det har förstås pillats & knåpats i Majsoska
palatset,aka "huset som Gud glömde"!
 
Kanske får ni se "pillet" senare,kanske inte-
jag har inte bestämt mej för om det är nåt
att överhuvudtaget visa upp,om vi säjer så!
 
I vilket fall somhelst,så lär det inte bli fler
bikinisar sydda här iaf.
 
Det har vi ju sett vad det gav för resultat,
regn,regn,regn och lite MERA regn!
 
På med sydvästen,sen skiter jag i resten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0