She loves me,yeah,yeah,yeah!

Nu har lilla svärmodern åkt hem
igen,men innan hon drog,släpade
jag med henne och byns prins till
skogen och mina kantarellställen.
 
Vi hann precis gå rundan innan
regnet började vräka ner.
 
Kul tyckte svärmor,ja inte om regnet
alltså,men att jag tog med henne på
en skogsmulleprommis.
 
Jag kunde mej se i hennes ögon,att
hon gick och nynnade tyst på en liten
kärlekstrudelutt till mej.
 
Tacka fan för det,bättre svärdotter
får man ju luxom leta efter.
 
Lucky,lucky her!
 
Gissa om hon va lycklig där i skogsbacken lilla svampletar´n!
 
Rediga skogsmullar bland sly och annan skit,på jakt efter mej och dom
"riktiga" ställena!
 

Jag lät förstås svärmor ta dom flesta svamparna,och fotade lite
precis som vanligt.
Jag kan ju bara inte låta bli!
 
Som ett litet skogsrå med kameran i högsta hugg gick
hon omkring och spanade efter det gula guldet.
Jag vet iof inte om skogsrå´n har kamera,men å andra
sidan,vi snackar 2012 nu!
 
Och jag hann knäppa en blombild till innan regnet kom och det
va dax att gå tillbaka till bilen!
 
Hej då ömma svärmodern,vi ses snart igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0