Rock´n roll,eller inte

Hej & hå,nu har byns ende prins
lite semester!
 
Så det kanske inte blir bättre
väder ett tag framöver heller.
 
Jag vet ärligt talat inte vad man
ska göra med det här väderupp-
fuckade landet vi lever i.
 
Kanske borde byta ut det mot
Grekland eller nåt västindiskt,
bara det blir varmare så skiter
jag förvisso i vilket.
 
Tar vi t.ex Grekland,så kan jag
tyvärr inte hjälpa ekonomin på
fötter,inte ens en tånagel om
jag ska va ärlig.
 
Fast det är ju skitsamma egentligen,
bara jag får hetta och kaffe så är
jag mer än nöjd!
 
Idag lever jag nästan i Antarktis
känns det som,lite Nivea på truten
och en släde bakom hundarna bara.
 
Man SKA inte va negativ,jag vet-
men jag är bara lite mänsklig.
 
Det går över....snart!
För kaffet på kylslagna ballen
har just börjat intagas.
 
"Ha en fab måndag"!
      YES!
 
Tack för allt lixom & rock´n roll honeys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0