Redan Juli

Vart tog juni vägen egentligen?
 
Jag vet att den kom,och jag vet
att jag fyllde år,men sen då?
 
Helt plötsligt(känns det som iaf),
har det bara blivit ny månad,och
inte har sommarvärmen eller knappt
ens känslan av sommar infunnit sej!
 
Ganska,för att inte säja jävligt
deprimerande nu när det oxå
har vänt åt andra hållet igen!
 
På riktigt vet jag inte,om jag pallar
med en vinter till.
 
Isf MÅSTE jag få minst en månads
tropisk hetta och sommarfeeling.
 
Och det förbannat omgående.
Får jag inte det,behöver jag
minst EN coach,som kan lotsa
mej genom november,december,
januari,februari och mars!
 
Gärna en coach med hus i nåt
extremt soligt land!
 
Den svenska sommaren är som ohyra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0