Onepiece,på mitt sätt

Ärligt talat,så vet jag inte om jag
nånsin kommer hoppa i en såndär
"riktig" onepiece.
Men man ska aldrig säja aldrig iof!
 
Just nu lockar det verkligen inte,
och förresten så känns det lite
överkurs den här årstiden.
 
Tycker jag alltså!
 
Jag sydde däremot en sommarvariant,
den s.k "Sommaronepiecen" á 2012!
 
Naturligtvis helt i min egen stil och i
mitt favvotyg-och JA,jag gillar guldigt
och brunt och sådär.
 
Kanske att jag chockar folket i lokala
affär´n nån dag,eller rättare sagt,jag
ger dom nåt att VERKLIGEN prata om
och diskutera när skvallerpressarna
sätter fart och går på högvarv.
 
Ha,ha,ha-ajm så bjussing på det!
 
Summeredition 2012  the Majsoway!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0