Jävla mygg!

Inte för att jag får myggbett,men
satan vad irro det är att få in dom
små jävlarna i näsa & öron!
 
Riktiga små äckel äre.
 
Efter en liten stadstur på fm,drog
vi på en liten roadtrip till mami slash
mormor,svärmor.
Det va jag,prinsen,"Stora","Mellan"
och bägge hundarna.
 
"Packat & klart"!
För ni vet väl vikten av att ha hundarna safe
under bilresor va!
 
När vi kom fram va det bara att sätta sej till dukat bord
och börja käka,naturligtvis efter obligatoriska bordsbönen.
 
Skojja bah!
 
Hittade förstås och som vanligt nåt blomstrigt på mamis tomt!
 
"Stora",jag & prinsen gick till skogs en stund,och där fäktade
vi armarna ur led p.g.a dom små jävla äckelmyggen!
 
Fi satan vad det är härligt (bortsett från myggen då) att va i skogen.
 
Tänka sej,att det växer såhär fina blommor mitt ute i ingenstans oxå.
Fullträff,för mej alltså!
 
Ormbunkar fanns det oxå gott om,jättehöga såna,"Stora" försvann
i det täta gröna bladhavet!
 
När skogsmullarna kom tillbaka från svampletarturen(som gav nada nästan),
serverades dagens andra fikasittning i mamis lusthus.
Papi hade flytt fältet,så vi fick lite extra att smaska på!
Tack ska han ha.
 
Jävligt mesig skörd.
Men som vi brukar säja:
hellre nåra naggande goda,än tre miljoner
myggjävlar innanför tröjan!
 
"Du får inte snorta myggor med din näsa Markus"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0