Ha,ha,ha på fejjan!

För ett bra tag sen fick jag verkligen
bevis för hur illa Googletranslate
fungerar lixom!
 
Fast,det va ju lite charmigt ändå.
Eller inte!
 
Kanske skulle ta och svara,lite
nya resmål har ju iaf ingen dött
av att få uppleva.
 
Nåt annat är jag defintivt inte alls
intresserad av!
 
 
hello
 
Hej,
Jag är Chris från Florida,jag 44 yrs och skild...
passion som säjer är en ord som innebär så många känslor och jag hoppas
jag inte av misstag tar denna djärva steget att skriva till dej.....jag  är glad att 
ha en blick på din profil och jag beundrar vad jag såg....................
I själva verket har jag uttrycka detta utan att tveka. eh, jag tror att människor
kommer till våra liv och gå att få leenden beroende på vänskap som levereras
tillsammans kan vänskap finns överallt i världen när det gäller tillit,kärlek och
engagemanget finns,precis som i Love inte om att hitta rätt person,men att
skapa ett rätt förhållande .
Jag kommer att vilja veta mer om dig och chatta upp,kanske du kan släppa mig
din e-post eller skriver mig sgtChris50yahoo.com.
Jag hoppas du kan få berätta mer om dig själv,pls om du är här för att skada inte skriva.
 
Sgt Chris
 
 
JORÅSATTE!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0