Ha,det fattade jag väl!

Inte fan kan det väl va solsken och
uppehållsväder en HEL dag heller!
 
Plötsligt,från ingenstans (jo från söder),
fullkomligen öppnade sej himlen och
det bara vräkte ner!
 
Förresten,vaddå himlen öppnade sej?
Vad är det för jävla töntigt uttryck?
 
Himlen är ju fan öppen hela tiden.
 
I vilket fall somhelst,så skiter jag i
om det regnar eller inte.
 
INGENTING ska få förstöra MIN måndag,
den har jag ju redan paxat som svinbra!
 
Efter regn kommer solsken!
(ännu ett nördigt uttryck!)
 
Nu kan jag måla och kladda och
dricka kaffe på ballen utan att ha
dåligt samvete för att jag inte rotat
fram brassestolen och sitter med
snoken mot skyn!
 
"Vattenpuss"!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0