Grillkvälllen igår!

Ojsan vad den här da´n har
sprungit till skogs då!
 
Hann bara i säng inatt,så va
det dax att dra på sej auktions-
outfiten och dra iväg.
 
Satan så kvavt,och helvete vad
mycket folk som ropade in en
jävla massa skit och bråte.
 
För att inte tala om hur jävla kul
det är att bara se hur folk klär sej.
 
Vojne,vojne!
 
U välkomnar D.L.V och mej på gården!
 
Tack då vet vi!
 
Jag hade naturligtvis på mej senaste outfiten från syhörnan :)
 
Värsta godaste maten serverades!
 
Och så fick vi den allra godaste kladdkakan jag
nånsin smakat!♥
 
Ameh kolla,D.L.V och jag fick varsitt paket av värdinnan!
Hon är ju bara FÖR underbar söta U!
Tack söta du♥
 
Hi,hi-U fick en muffinsmaskin av D.L.V och mej,och formar
så hon kan baka massor med gott!
Surprise!
 
Naturligtvis va vi ju tvungna att ta en fanclubsbild åt er! =))
 
Lilla nytillskottet Akilles somnade innan vi tjattrat klart,eller
om det va p.g.a tjattret han slog ihop av ren syrebrist kanske!
 
Långt efter midnatt tackade så D.L.V & jag för oss,ringde
min privata chaufför,och så åkte vi hem efter en superhärlig
kväll som innehöll mer än allt!
 
Tack snälla U för en mysig afton♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0