Första,andra tredje...såld!

OMG!
 
Satan på gårdsplanen va folk,och
sablar så mycket krafs & tjafs!
 
På fm drog nämligen jag,darlingen
och D.L.V på auktion.
 
Där stod vi och blev varma i kläderna,
inte så mycket av att ropa kanske,mer
för att den kvava juliluften låg som en
tung slöja över nejden!
 
Det va en hel del köpsugna typer där kan man säja!
Faktum är,att jag växte upp i det röda huset,där bodde
vi sju personer (i 3 rum & kök) tills jag va 9 år!
 
Jag hittade en båt som jag tyckte kunde passa prinsen,tror det va
en Ockelbo supermini anno nåt gammalt årtal.Och han bah:
"Shit vad rejäl och gedigen den va"!
Fast vi åkte innan budgivningen startade!
Dumt fan!
 
Eftersom jag är så jävla smart,så hade jag fixat en termos med kaffe och D.L.V
bjöd på bullar.
Stå i en jävla kö för att köpa en mugg blaskig Löfbergs lila är lixom inte
alls min lördagsmelodi!
 
Halva nöjet(alldeles gratis till på köpet),är att kolla folk!
Och det säjer jag dej lilla prinsen,när du slutar ladda
klippmaskinen och låter håret växa runt hela halsen..........då har jag oxå
gjort slut!.....................FÖR LÄNGE SEN!
 
Jag kan dock,med säkerhet lova att jag aldrig kommer kombinera röd & grå-
randigt linne med beige tröja iaf.
Där går gränsen ju!
 
Maria nyckelpiga hjälpte mej att INTE göra nåra dumma köp!
Tack för det!
 

Jag köpte fan inte ens en Rembrandt,som gick för 50 spänn!
Orka släpa hem den lixom!
 
Och nu,nu äre lördagskväll med fika och ballehäng! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0