Firad IGEN!

Hela da´n har jag haft besök,och
hela da´n har jag inte gjort annat
än druckit kaffe och tjattrat.
 
Tjatter på västerballen när det
är som bäst är fan inte att leka
med,och timmarna bara flög sin
kos,svisch bah!
 
Jag fick paket oxå,det är ju inte
klokt hur härliga,gulliga och inte
minst omtänksamma vänner jag har.
 
Jag blev så glad att jag nästan tjöt
en liten skvätt där på ballen,men så
kom jag på att jag inte hade vattenfast
mascara på,så det blev inget av med
det böleriet.
 
Tack käraste C för en energipåfyllning
utan dess like,jag har ju sagt att jag
älskar onsdagar,och den här va toppen!
 
Två paket till och med!
 
Vad säjer man!?
Finaste blomman,mitt livselexir Gevalia,och en visp.
En visp som väcker minnen och gör mej så otroligt
glad ända in i själen!
 
TACK♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0