Två avocado senare och januari startade skapligt,om jag får säja det själv

Jag har faktiskt käkat lite
kokta morötter & en knäcke
idag oxå,tyckte bara att det
kanske inte va så jävla mycket
att berätta om.

Avocado är ju vackrare än
både knäcke och morötter
tillsammans på nåt sätt.

Synd bara att lokala affär´n
suger på att ta hem tillräckligt
med avocadosar när man väl
är skitsugen och mår bra av dom.

Skitdåligt faktiskt mot oss konsumenter,
för jag antar att det inte bara är jag som
köper dom små (nyttiga) fettbomberna.

Måste nog fan ta ett snack med
grönsaksansvarige där nere.

Så här kan vi för tusan inte ha det
i fortsättningen.

Bara för det måste jag äta femton
passionsfrukter imorr´n.

Såna hade dom minsann tagit hem
i parti och minut.

Synd bara att det är så äckligt med
creme fraiche på just passionsfrukt!

Där sprack den nystarten lixom!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0