Tisdagsstatus

Har fortfarande Botoxläppar,vilket
iof inte alls är nödvändigt då mina
gener redan sett till att jag inte,
överhuvudtaget behöver sån skit.

Så jag tog mina B-vitaminer till frukost
och satte mej ner för att vänta.

Väntar på att dom små jävlarna
ska göra lite nytta snart.

Jag skulle förstås kunna börja med
en av nattens idéer som helt plötsligt
ploppade upp i den redan överfulla
hårddisken vid 2 hugget,men först
måste jag nog fan dricka upp kaffet.

Tydligen har det kommit ytterligare
3 mm snö inatt,så IDAG kanske jag
måste ringa in "tomten" som skottar.

Han va iof här hela da´n igår och
lekte lite granna,då när det absolut
inte behövdes.

Men man får ju va lite storsint såhär
i efterhand,först kommer det inget,
sen kommer det ännu mindre,och
när det sen singlar ner lite pudervitt,
då MÅSTE ju "snögubbarna" få leka lite.

Själv leker jag bäst inne,frivilliga
utelekar kan jag ägna mej åt i juni.

Tidigast!


Igår som sagt,då drivorna va millimeterhöga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0