Projekt ljusslinga

Igår när jag va i farten,hittade
jag ytterligare en ljusslinga som
låg och drällde i ett skåp.

Egentligen va det faktiskt ett s.k
ljusnät,och dessutom bara halvt
fungerande,för 25 lampor lös
inte alls.

Dumt att slänga hur som,tänkte
jag och satte älsklingen i lite
elarbete.

Inte för att jag inte hade grejat
det själv,hur jävla många lampor
och elektriska mackapärer har
man inte fixat under åren lixom,
näerå,det hade inte varit nåra
problem iof.

Men just igår va det s.k tålamodet
INTE inriktat på annat än finliret.

Så,jag mätte och borrade istället,
och jaa,sen satte jag helt enkelt
upp mästerverket??? för att se om
det lös,och naturligtvis gjorde det
det,älsklingen kan man lita på!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0