Ofrivillig sovmorgon & lite reaklipp!

Jag kan ju inte rå för att
inte klockan ringde,det kan
jag faktiskt inte,fast det
löste sej ändå om man
säjer så.

Hade nämligen bestämt med
en gammal granne att jag
skulle plocka upp henne så
vi kunde fara till en stad
ganska nära oss.

Nästan exakt prick på utsatt
tid hoppade hon iaf in i bilen.

En liten lördagsutflykt är aldrig
att förakta,om man dessutom
gör ett par "klipp" eller fyra,så
äre ju ännu najsare.


Inhandlade ett par rejäla skinnvantar till det facila
priset av 64 spänn.
För lika mycket som jag HATAR vinter,lika mycket HATAR
jag att frysa om händerna!

Leggings(UTAN fot)för 25 kosingar,och glasögon 10 kr styck!
(glasögonen enbart för att se ännu bättre ut,om det nu går!)


Nämen hoppsan,ett bälte för 149 spänn!
Det gav jag förstås INTE,20 kronor kan du få sa jag
till tjejen i kassan och hon bah:Okej´rå 20 kronor!

20 spänn för ett bälte som man kan strypa dumma
jävlar med,DET är billigt!

Nu hade jag iof tänkt klippa sönder det och
skapa lite i verksta´n!

Fast vid närmare eftertanke kanske jag bara
ska ha det liggande i väskan,man vet ju aldrig
vad man träffar på för puckon!


Avslutningsvis,eller egentligen först,köpte jag lite
"skaparattiraljer"(töntigt ord jag vet),så nu är det
bara att tända flitens 1000 wattare och sätta saxen
i arbete på eftermidda´n!


Och eftersom jag redan klarat av den där biten med
småbarn och sånt,så behöver jag inte parkera dom
i nån garderob med en påse chips och lite läsk!


Apropå chips,har ni provat dom här?
Ganska goda faktiskt!


Typ lite "lycka" i en förvisso ganska ful påse,å andra sidan
ska man ju lixom inte döma innehållet efter utsidan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0