Long time no baking

Satan vad länge sen det va
jag bakade.

Det går i skikt kan man säja,
precis som med tårtor i olika
många lager.

Just nu är jag nånstans mittemellan,
och mjölpåsen får snällt stå kvar i
skåpet och damma lite.

Jag har iof inga problem med att
varken baka eller laga mat vad
ätandet anbelangar.

Sällan eller aldrig slickar jag ur
skålar eller ens provsmakar maten,
jag vet ju lixom att det ALLTID blir
enastående resultat! =)

Nu är jag faktiskt mer inne på att
anlägga en avocadoodling,för
jävlar vad det förbrukas såna här
nuförtiden!

Minst 30 stycken har jag väl fått
i mej senaste 1½ veckan.

Fett som fett lixom!

Favorit i repris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0