Just nu...

...har jag en satans lust att
kasta både mobben och
vanliga telefonen rakt &
rent åt helvete!!!

Anledning till det!?

Att tydligen hela Sveriges
jävla säljelit sitter och
knappar in mina nummer
och vill kränga på mej allt
från slimfitpiller till raggsockar
utan ragg och nåt gratis sabla
restaurangbesök för två fast
man bara betalar för EN.

SÅ förbannat gratis vad det lixom!

Förresten,jag vill inte kasta sönder
mina telefoner,jag vill pungsparka
och klösa tungan ur truten på dom.

DET är PRECIS vad jag vill göra nu!

Observera,att sist jag svarade på
ett av dessa otaliga samtal,så ville
den lilla snärtan sälja på mej just
såna där slimfitpiller(eller vafan hon kalla´t).

Iaf,jag lät henne rabbla på och läsa
innantill utan att hon så mycket som
andades på över 5 minuter,och SEN,
snabb som en jävla kobra replikerade
jag med värsta gråtanfallet(man har väl talang)
och hulkade fram:
"Hörrudu,snyft,jag väger 45 kg,ännu mera snyft,
TROR DU,snyyyft,att jag behöver nåra jävla,snyft,
slimfitpiller,snyft och hulk om vartannat!

VA,VA,VA-tror du det,kippade efter andan
och snyftade jättehögt!

"Eh,jaha-men då får jag önska dej
en trevlig dag då,tack" sa hon!

HEJ DÅ sa jag då,i vanlig ton,och
käkade en avocado på studs!

"Tack & hej leverpastej-
ring ALDRIG mer till mej"!!!

Jävla trögon som inte hajjar
att jag ger blanka fan i dom.

Om inte annat borde dom väl
fatta när man typ ALDRIG svarar
fastän dom ringer stup i jävla kvarten!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0