Jävla tröktisdag!

Antingen kan skiten bryta ut
helt & hållet,eller så kan det
låta bli att jävlas,så tycker jag
nu när jag sitter och plussar lite.

Peppar,peppar ta i en oxfilé
och svinga den sju varv runt
ledstången,sist jag va lite
halvrisig på riktigt,är snart
ett år sen.

Då tycker man ju faktiskt att
det inte är mer än rätt om det
INTE blir sämre,nu har jag ju
faktiskt fått i mej SEX stycken
små äckliga B-vitamintabletter,
så det vore väl fan om inte
kurvan pekar käpprätt uppåt snart.

Senast imorr´n bitti vill jag ha ett
förbannat bra resultat.

Helst ikväll,men det verkar ju
svårt fastän jag grundade med
en hel del EXTRAMÖRK finchoklad.

Det gjorde jag mest för att lyxa
till & lysa upp den här skitsega
tisda´n,och innan chokladen la
jag mej i ett så jävla hett bad,att
julgrisarna hade dött på fläcken
om dom så bara stuckit ner knorren
i ett par sekunder i vattnet.

Mörk choklad förresten,det är som
uppåttjack,om man inte har nåt hemma.

Nästan bättre skulle jag tro,dessutom
är det ren & skär afrodisiaka,sen säjer
jag inte ett dugg mer!
He,he!

Men som sagt,man kanske skulle "rida"
lite till på chokladvågen och dra igång
borrmaskinen innan grannarna hoppar
i säng,dom är ju lite mesiga och lägger
sej precis när det roliga ska till och börja.

Smile för fan,det finns ALLTID
dom som mår sämre!


Kul va,med en skitgammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0