Hur fan kan man botoxa truten???

Fy för den lede insprutar´n!

Senaste dagarna har jag starkt
undrat hur i helvete man frivilligt
kan "spruta in" skit i läpparna.

Med tanke på hur jag känt och
känner det,så kan inte skillnaden
va så förbannat stor.

Man lixom plutar fast man inte vill,
och Lulu Carter,HA,HA,HA-hon kan
ju slänga sej på första bästa stor-
blommiga tapetrulle!

Fast det såklart,mina "hotlips" är
ju äkta,så det blir ju svårt för henne
att konkurrera lixom.

Näevars,jag ska väl slänga mej i
den Marockanska kuddhörnan och
fortsätta PLUUUTA,även om jag
inte vill lida pin.

Jag är ju för fan fin,utan det
här jävla sattyget i truten!


Observera att jag INTE
ser ut sådär!
ÄN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0