HERE WE GO AGAIN

Är jag trött eller är jag spyfärdig
på att värmen ALDRIG funkar som
den ska i det här huset kanske.

Snarare spyfärdig än trött faktiskt.

Långkallingar,tjocka strumpor,dunjacka
och helst ett par fodrade kängor är vad
som behövs för att inte dö frysdöden.

Den döden är fan inte kul kan jag tro.

Hellre svettas jag ihjäl i en öken,
än hackar sönder varenda jävla
tand p.g.a köld.

Det kanske vore nåt iof,när jag tänker
efter lite extra.
Inte att dö helt & hållet,men att hacka
sönder tänderna.

Jag har ju tandläkartid imorr´n,men
den skulle jag ju kunna avboka isf.

Och för kosingen jag tjänar in där,kan
jag ju alltid köpa ved och elda på
parketten,då fryser jag iaf inte ihjäl direkt!

Alltså,nu vet jag inte HUR jag ska
förhålla mej och vad som är bäst.

Får nog ta ett jävligt hett bad till
att börja med,så får vi se om man
tinar upp skapligt och blir klar i
knoppen sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0