Good Karma,eller "What goes around comes around"...förr eller senare!

Tillåt mej småle!

Näe,tillåt mej flina brett
med hela fejset,när jag
nu ändå håller på menar jag!

Efter kärt fikabesök och en
hel del viktiga samtalsämnen
satte jag mej i lugn & ro och
läste lite granna.

Orden på pappret dansade den
vackraste flamenco ni kan tänka
er,rytmen spred sej i hela kroppen
på mej och just därför sitter jag
nu och ler BRETT!

Mucho viktigt papper jag har i min
ägo numera.

Kan säkert komma till användning
framöver,kombinerat med en massa
annan jävligt viktig information.

Information som bara jag och en
annan person har tillgång till,vädigt
användbart och säkert inte alls så
förbannat uppskattat för andra när
den ser dagens ljus och sticker nosen
ovanför vattenytan!

KARMA som sagt,eller som ovan skrivet:

"What goes around,COMES around"!

Dagens tips:
Det kan va bra att sopa bort all jävla
skit från sin egen trappa innan man
kastar ny skit hos andra!!!

Dristar mej t.o.m att skriva det
allra töntigaste jag vet:

"MOAHAHA"


Tack för besöket & välkommen tillbaka! =)


Kommentarer
Postat av: Mimi

Spännande. Karma? YES!

2012-01-09 @ 07:12:28
Postat av: Majso svarar

Mimi:

VÄLDIGT bra med GOD KARMA!JA! =)

♥Kramar♥

2012-01-09 @ 10:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0