Eller en påse nötter!

Skulle nästan kunna tro att
jag lider av vitamnbrist.

Den kluriga frågan är bara
VILKEN vitamin det fattas av!

Ameh vafan,det finns ju en hel
uppsjö med olika vitaminisar.

A,C,D & typ femtielva arter med B!

B6
B12
B45
B97

& så B2!(bananer i pyjamas typ)

Men iaf,jag börjar väl med vad normalt
folk skulle säja är ett säkert kort,
nämligen lite mat!


Men,det är ju fan att man ska behöva äta på en måndag oxå.
Jag åt ju för tusan i fredags!(& liite i lördags med)



Borde inte Apotekspersonalen kunna det
där med vitaminer & annat kroppsligt
tänkte jag och begav mej dit.

"Njae,jag vet faktiskt inte" sa X,
vi kan kalla henne (Ap)olivia!

Men hon rekommenderade,på stående
fötter bakom disken,ett packe såna här:


VA!!!Bara FYRA sorters B-vitamin för 70 kosingar sa jag
men betalade förstås snällt iaf!


Fast,det va ändå inte slut
på problemen,för läpparna känns
som sandpapper och ser ut som
värsta botoxinsprutningen.

"Haru såndär "försvarets hudsalva"
frågade jag då,men näerå,det får
man INTE säja längre,än mindre
sälja det med den texten!!!

GAH!

Däremot har jag den här sa (Ap)olivia,
det är samma sak fast med annat namn.
Och så tog hon fram nåt från en låda
väl dold från oss kunder.


Same same but different lixom!


Känns ju skitbra,för troligtvis lär jag
utan problem kunna plöja fram med
truten i snön och ändå va mjuk om
amorbågen och resten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0