Dagen so far

Helvete vad jag håller på
och laddar inför nattens
match i JVM.

Och fan ta grabbsen om dom
inte kammar hem guldet nu
när jag typ inte gjort annat
än förberett mej inför värsta
bästa matchen mitt i natten!

På em bokade jag in ett par
timmars psykologisk fikadejt
med grannen aka "Hurtbullen".

Jävligt viktiga grejer det där
socialpsykologiska.

Man blir fulltankad av positiv
energi samtidigt som man
känner livet och peppet inför
viktiga nattmatcher i sej.

Att jag dessutom fick en helt
underbar blomma av henne
gjorde inte saken sämre,snarare
tvärtom,för nu känner jag ännu
mer i svenska vinnarådran att
Sveriges "pojkar" tar hem
guldet om ett tag!

Nu va det emellertid så,att jag
oxå hade en liten grej att ge
"Hurtbullen" idag.

Det va iof redan planerat,för
just nu har hon det aningens
turbulent omkring sej på ett
sätt som skulle få vem somhelst
att kräkas i närmsta armveck,och
då kände jag,att en liten överrask-
ning inte alls skulle sitta illa.

Det gjorde den inte heller,för den
satt som gjuten på henne!

Och just här & nu är det så åter dax
att ladda bryggar´n igen för att ladda
ännu mera inför det som komma skall.

Tjena hej (då)!

Och glöm förihelvete inte att
HEJA,HEJA HEEEJA på Sverige inatt!

Jag sitter iaf i soffan och biter
på tånaglarna vid 2 hugget!


Är den inte fin så säj!

Vitt passar ju för övrigt mej eftersom
jag är så jävla oskuldsfull och alldeles,
alldeles underbar!
(mina vänner känner mej!)


Satt det som en smäck eller är har man bara så
jävla bra ögonmått?


Jag måste ha bevis för att du varit här sa jag och drog
fram kameran(som vanligt)!
Ameh hallå vänta sa grannen,måste kleta på lite
lipgloss först,annars känner jag mej så naken.
...och lite rädd och väldigt exposed va,inflikade jag!

Jag lät´na hållas,men insisterade på ytterligare
en bild,och hon ställde förstås upp på den,för
med glossyglossylips kände hon sej redo att
vinka "hej då"!


Bye,bye baby,tack för besöket & fina blomman-
kom snart tillbaka!♥


Ursäkta tjateriet om senaste alstret,men jag va bah typ
tvungen att visa hur den lyser kvällstid!

Egentligen är den jävligt ful ser jag nu,fast
ändå,fuloriginell på nåt sätt.
Och originella grejer ligger faktiskt mej
förbannat varmt om hjärtat.
Typ 800 grader eller så!

Kaffe vare ja-KAFFE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0