Big smile

Jahopp,då va man klar
hos käftis för första
gången i år då!

ALLA tänder i perfekt status,
och massor med beröm fick
lilla jag!

Bara EN liten detalj,och det
va mina lite smått fransiga
framtänder.

Fast dom slipade hon och fixade
till,och sen gav hon mej rådet att
skaffa en bettskena som tydligen
gör susen när man sover.

OM man sover vill säja!

Det är ju lixom bara priset!

Drygt 3000 kosingar för en
såndär specialutprovad grej.

"Och tänk inte ens tanken att
beställa nån som du ska forma
ut själv" sa hon.

"Det är INTE bra"!

Ett halvår fick jag på mej att
fundera på om jag ska beställa
tid för utprovning.

M.a.o,ett halvår förkortar jag
livslängden på mina tänder om
jag väntar med att bestämma mej.

Å andra sidan har jag inte dom kosingarna
just nu,så jag lever på lyckan över att det
iaf var kanonfint i truten idag,och att jag
åtminstone kan le ett tag till innan det är
totalt stenkört.

Man får va glad för det lilla
som flickan sa när hon iaf
inte hade tandröta och migrän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0