Apropå nytt år & nya löften

Det har väl knappast undgått
nån att det är ett sprillans
nytt år som börjat.

Och antagligen har ni inte heller
undgått det faktum att jag fortfarande
inte är gift.

Sånt trams kanske ni säjer nu,
and I couldn´t care less.

Vafan är hon ogift för kanske
andra spekulerar,hon som är
så jävla perfekt och alldeles,
alldeles underbar all over! =)

Men det kan jag tala om,för även
om jag är och alltid varit sådär
inihelvete perfekt och fullkomligt
outstanding,så kanske det inte är
så att jag träffat såna som matchat
mej totally på den fronten!

Tredje gången gillt brukar det ju
så klämkäckt heta,och just den
klämkäcka versionen la sin hand
över mej oxå till slut.

Nu behöver det ju dock INTE va så
att jag från början(för snart 10 år sen)
fick en jävla töntig bröllopshand med
en liten korg full av rosenblad i över mej.

Alla killar kanske inte är skitromantiska
på just det nördiga sättet,vilket jag iof
är jävligt glad över.(JÄVLIGT)

För fy satan vad jag hade gjort i brallan
om han valsat runt benen på mej med
en blomkorg i näven.

Där hade dom giftasplanerna flugit
rakt åt helvete på direkten s.a.s!

Näerå,min prins har fött upp sin vita
springare,ryktat och borstat honom
och sett om sitt lilla "One-horse-stable"
från scratch om man säjer så.

Och det får man ju anse storstilat och
engagerat såhär i efterhand,vem vill
mötas av sin prins på en oinriden och
jävligt bångstyrig unghäst lixom!?

Att jag dessutom fått tid på mej att
spara ut barret som jag så förbannat
dumt nog fick ett ryck och kapade
jämns med svålen för ett par år sen
får man ju oxå tacka hästskötar´n för!

Men nu,nu när hästskrället är könsmogen
sen länge,flätorna är på plats och JAG
har varit redo i egentligen snart 9 år,
ja då kan man väl ge sej blanka fan på
att tummarna på Prinsen har vuxit fast
i röven på hästkraken...

Om inte annat så tyckts dom ha fastnat
under sadeln eller nåt!

Å andra sidan brukar det ju finnas
väldigt duktiga stalltjejer som kanske
kan va behjälpliga,och dessutom,året
har ju just börjat!

Spännande,spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0