Vinterdvala & likstelhet

Inatt har jag legat hoprullad
som en jävla kebabrulle i
sängen,utan sallad och lök!

Enda sättet att hålla värmen
är nämligen att rulla in sej
riktigt jävla rejält i täcket.

Inatt ska jag nog slå till med
dubbla duntäcken faktiskt.

Ett undet & ett över!

Senaste rapporten ang.Guds lilla
hjälpreda är som förljer:

Igår va det ju LOVAT att det skulle
komma nåra "experter" och fixa
bristen på värme,naturligtvis,vilket
jag redan hade bettat om,uteblev
dom ju förstås.

Och ärligt talat va jag så inihelvete
likstel i fingrarna,att jag inte ens
kunde knappa in numret till hjälpredan,
så det va bara att dra på ugnen igen.

Idag däremot har det varit "experter"
i källar´n sen tidig morron,och se på fan
minsann,värmen har stigit från 17 grader
till 17.2!

Nästan så man kan springa naken nu vetja!

FAN,FAN,FAN vad jag fryser!

PMS & mens och hela jävla registret
i kombination med det här du  lilla hjälpredan,
det är fanimej ingen vidare höjdare för
din del ska du veta!

Jag säjer bara tre ord: PA SSA DEJ!


"Sandlådenivå"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0