Skumpa mitt på da´n

"Mellan" har eget hushålle nu!

Jävla smart av henne att flytta
in på en onsdag tycker jag,för
då FÅR man dricka skumpa även
om klockan inte är kväll.

Skål sa vi och sen plockade jag
naturligtvis fram bryggar´n,för
ett hushålle utan bryggare,det
funkar lixom inte.


Här står hon i sin trevliga lilla hall bland kuddar & täcken!


Så ska det se ut!


Nu kanske ni undrar vem handen till höger i bild tillhör,och
då kan jag tala om att det är "Mellans" pappas hand.
Han hjälpte nämligen till att bära in alla grejer när jag kom.


Här ska jag sitta och mysa hela kvällen sa "Mellan",och det
gör hon jävligt rätt i,dessutom slipper hon frysa,för i hennes
lilla hushålle funkar värmen PRECIS SOM DEN SKA!


"LYCKA"


Letade efter en tavelkrok,men vafan hittade jag,om
inte en jävla köttkrok!!!!
Förvisso är jag förbannat mör i kroppen med tanke på
att jag bor i huset som Gud glömde,men för helvete!


Blev tvungen att gå ut i köket och sätta på kaffe!


"Mellan" satt lugnt kvar & bara njöt!


Sen plockade hon in grejer i badrumsskåpet och jag va
tvungen att fara hem!


Mitt i snöstormen från Ryssland uppenbarade sej solen i den grå himlen.
Och nu kan ni ju kolla riktigt jävla rejält,för den här bilden kan komma
att bli förbannat dyr!
Råkade typ trycka ner foten lite FÖR mycket på gaspedalen....
.....precis när jag körde förbi en av dom satans helvetes jävla frartkamerorna!!!
Joråsatte!


Kommentarer
Postat av: Anonym

:D sitter här med tända ljus och serpå film! så underbart! mitt mitt mitt! skrattar för mig själv ibland fattar inte att det är min lägenhet! helt sjukt! :D <3

2012-02-01 @ 19:58:53
Postat av: Majso svarar:

Men det är det,DITT,DITT,DITT eget place♥

Sjukt bra,sjukt snabbt jobbat ^ sjukt myyysigt!

♥NJUUUUUT♥

Puss o Kram ♥♥♥

2012-02-01 @ 20:01:27
Postat av: <3

:D :D:D:D <3333

2012-02-01 @ 20:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0