Om igår & bilder från när jag trotsade förkylningen på Lypsylträffen

Det föll sej som så,att det va MIN
tur att agera värdinna igår,men eftersom
"Tightsbruttan" hade lillsnörpa hemma,så
fick jag släpa med mej mat & efterrätt
till henne istället.


Köttgrytan fick man ösa på själv!


Fick jättefint paket av "Ulla"


Och "Ulla" fick lite smått av mej


"Tightsbruttan" oxå förstås!


Hon hade satt upp födelsedagspresenten hon fick
av mej i lördags oxå!


Sen spelade vi spel & plockade MASSOR av "vuxenpoäng"!


Obligatoriska toabilden,enbart för ER skull!


Snöhelvetet vräkte ner,så jag kom knappt ut och
fick tag på nån "frisk" luft...


Skål tamme fan sa jag iaf och myste lite i min gula jacka!


No arms,no arms...men "Ulla" är inte skadad sen
födseln alls faktiskt!


TADA!
Hon bara partytrixade lite för oss!
Typ gissa titeln??
"Fly on the wings of love"


Sen blev det dax för kaffe & efterrätt.
Och ni kanske kommer ihåg formarna
jag snajdade till häromda´n!


Dom här alltså!


SEMIFREDDO med hallon,passionsfrukt,silverstjärnor och
chokladhjärtan förstås!


Fint va!
Jag tror att den va god,själv känner jag
ju fan ingen smak pga förkylningen.
(så jävla bortkastad ätning lixom)


Vi invigde även "Officiella Lypsylsmyckena" som
jag desajnat i min lilla verkstad! =)




"Tightsbruttan" slog till med en Irländare framåt midnatt!


"Ulla" höll sej till en hederlig Colombian!


Jag fick tolka lite efter det när dom skulle prata!


Sen avslutade vi med en skitsuddig gruppbild så vi verkligen skulle
komma ihåg ATT vi träffats!


"Ulla" som skött sej exemplariskt HELA kvällen,ballade
ur ett par sekunder på sluttampen,blev skitförbannad
på "Tightsbruttan" som ställt ett vanligt ljus på bordet
och inte ett från hennes kollektion!


Då hade emellertid klockan slagit 01 ca,så vi tackade för
oss och traskade hem i skitvädret.
Rättare sagt JAG traskade,"Ulla" beställde privattaxi för
hon ville inte gå hela vägen hem till sej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0