Nu är jag trött på skiten!!!

Det va en gång en julhelg 2011.

Då började jag känna av nån
jävla skit i kroppen.

"Hej Herpes"!

Han,Herr Pes vägrade lämna
mej och var ständigt i hasorna.

Och NEJ,INTE "down south"!
(nån jävla måtta får det fan va)

Man skulle ju kunna tro att Herr
Pes & jag är bästisar vid det här
laget,men jag har aldrig gillat det
lilla sattyget vidare värst.

Kanske därför han är så förbannat
efterhängsen,vissa karlar fattar ju
lixom aldrig vinken!

Nåväl,skitjulen övergick i nytt år,
och då som ett brev på posten eller
rättare sagt över en natt,fick jag
helt plötsligt som nån misslyckad
Botoxinjektion och hela truten såg
ut som ett svullet babianarsle.

Kul...NOT!

Joråsatte,där hasade jag mej fram
med BÅDE Herr Pes och fru Babian,
för där uppstod tydligen tycke utan
dess like varpå dom vägrade överge
sin värdinna!

Raketer och stjärnfall,vilken jävla
månad lixom!(månader!!!)

När "festfolket" så "nästan" va på
väg att säja goodbaj & tjena hej då,
ja DÅ,DÅ bröt syndafallet ut!(igen)

Ville herr & fru ge sej av då eller???

NÄ,skulle väl inte tro det va,det fick
fart på deras kuckelimuck IGEN!

Inte nog med det,som lök på semlan
knackade lilla bacillföreningen med
inriktning förkylning på oxå.

HELA jävla styrelsen och alla
suppleanter trängde sej in
kan man säja!

SÅ!

Här.Sitter.Jag.Och.Myser!

Äre konstigt att man är helt
jävla slut som Herpesbabian
i bacillklubben,ELLER!!!

Fattas bara lite nageltrång
och slemhosta,så är ju allt
fullbordat lixom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0