Inte kan man skapa under rådande förhållanden heller

Boooring!

Jag kan ju fan inte ens
hålla på med mitt skapande
eftersom det är så jävla kallt
inne,fingrarna är s.a.s låsta
i ETT läge-alltså oböjbara!

Allt,precis allt är hjälpredans fel!

Jag ska fan ha avdrag för obrukbar
kvalitetstid oxå,det SKA jag.

Och vad tror ni han sa när jag
telefonterrade honom förut då!?

"Jaa,idag är det söndag,alltså
  får vi ta det där imorron"!

Ameh tack så inihelvete mycket!

Precis som att det blir varmare
här bara för att det är söndag.

ABSOLUT!

17.2 grader har jag haft och
satan vilken skillnad det INTE
gjorde sen då!

Just det,måste be hjälpredan att
ta hit en ny spis oxå,den nuvarande
har fått dåndimpen efter att ha stått
med plattor och ugn på full värme
senaste tiden.

Jävlar så glad han kommer bli
när jag KRÄVER det oxå!


In my dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0