Aldrig mer

Gav mej väl in i projektet
"prova nya kakrecept"!

Fy för den lede & halte,det
va tammefan dom äckligaste
kakor jag nånsin gjort.

Rakt ner i soppåsen for dom
utan att jag överhuvudtaget
blinkade till.

Åt helvete med er snuskkakor
sa jag och knöt ihop påsen med
bestämda knyck.

När värsta irron lagt sej,tog jag
fram ett gammalt beprövat recept
som jag fått av mamsen,plus ett
nytt som jag visste och förstod
skulle bli gott!

Kvart över 11 va jag klar!
(23.15 asså!)

Nu lutar jag mej tbk en stund
och faktiskt,trots att temperaturen
endast ökat knappa graden
här inne,så längtar jag efter att
få krypa ner i min renbäddade men
ack så kylslagna säng.

Jag längtar så jävla mycket och
håller mej själv på sträckbänken
bara för att.

Resten berättar jag imorr´n,
om jag vaknar vill säja! =)

Har ni inte hört nåt från mej när
klockan hunnit bli 14.00 cirkus,
då är det bra,skitbra helt enkelt.

Förklaring kommer! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0