A perfect day med fransk touch♥

Småprinsessor i all ära,men idag
har jag iaf träffat MIN franska
alldeles egna prinsessa.

Det är ju bara så jävla tragiskt,att
tiden flyger iväg när vi ses och typ
innan vi hunnit med en mikrodel,så
är det dax att säja au revoir igen!

Jag är förstås glad för varje minut
vi får tillsammans,det är lixom inte
det,men eftersom det är en bit mellan
oss minst sagt,så vill man ju suga på
sin lilla bonbon lääänge! =)
(heter så förresten,Mimi??)

Iaf,vi fikade och tjattrade i racerfart,
så en del hann vi med tills vi ses igen.

Och vaddå,det finns ju både Skype &
annat nätbaserat,så vi kommer knappast
lida brist den vägen!


Innan franskdejten sprang jag in till "Stora" och införskaffade
lite mer grejer till mitt skapande.
Jag har ju lixom inget innan!!!
Men,som jag brukar säja:man kan aldrig få för mycket av det roliga!


Mimi insisterade på att få fikabjuda,och jag insisterade på
att BARA ta en kopp kaffe!
(Sorry Mimi,det ser ju ut som du har ett UFO i skallen!)


VAD tog det lilla franska stycket,om inte en SEMLA!

Jag bah:ameh ÅHHH VA GOTT...not =)


Damen,jag menar fröken i fråga,hade bett mej komma tomhänt!
Som om det existerar i min värld,och verkligen inte då hon ALLTID
har med sej grejer till mej!♥

Så,den här gången fick hon en tavla att hänga i sitt franska
lilla kök,eller cuisine som det kanske heter!
(tror jag dagdrömde på fransklektionerna back then!)


Naturligtvis måste det packas ordentligt då det ska ut och
flygas,och naturligtvis hade jag sett till att det fanns rejält
med bubbelplast att vira in "konstverket" i.


Just det,precis som jag sa,så får jag ALLTID nåt!
Faktum är att jag fick 4 burkar till,men dom sa
fransyskan att mina döttrar kunde få!
Om dom blev glada?
Skulle väl tro det va!
(JÄTTE!)



Efter vår speeddejt (1½ tim.) ,kindpussades vi
som brukligt är,och begav oss åt varsitt håll!
(snyft)



Jag gick "gate upp & gate ner",men UTAN att GLANE
i skyltfönstrena.

Jag va förstås sjukt fokuserad och uträttade BARA
det jag skulle!


På hemväg,snuggade jag till mej lite mera kaffe
hos "Mellan" oxå!


Hon va typ fullt upptagen med att hålla koll på vafan som
händer i Big Brotherhuset!!!!

HUR jävla mycket KAN det hända lixom?
Mer än att nån/nåra bimbosar och ett
gäng mediakåta fjantar runt!

Ursäkta mej,men ORKA!

Nåväl,jag fick mitt kaffe,och lämnade lite
hemgjord husmanskost,som flickebarnet
kan käka samtidigt som nån av deltagarna
kanske duschar och rakar mufflan,alternativt
sminkar en av nån manlig "inneboende"!
(OCH klär upp honom i nån tubklänning!)


Just det,jag satte ju upp tavlan till "Mellan" som jag
hade med mej oxå!

I maj ska jag ha vernissage i hennes lilla hushålle! ;)


Dagens trip avslutades med att jag oxå fick en bildejt med
"Lilleman" som så påpassligt kunde "lifta" med sin underbara
och alldeles förtjusande lilla moder hem!
(observera gärna hur extremt formbara fingrar han har-coolt!)


Det va den da´n,och den va komplett!

4 ♥♥♥♥-an av 4 möjliga!


Kommentarer
Postat av: Mimi

Ja det heter bonbon. Du har alltid rätt vet du väl??Snart hänger den fina tavlan på väggen. Alldeles för kort men underbart är det att ses.

2012-02-27 @ 14:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0