Som en hamster

Det händer att jag inte har
mage att kasta saker som
jag tröttnat på,rättare sagt
jag slänger i stort sett INGENTING!
 
Och tänk så jävla kul man kan ha
och FÅ det,när man rotat runt i
gömmorna och kan "restyla" lite.
 
Lika lite som jag kastar grejer,lika
lite gillar jag att röja och gå omkring
och plocka.
 
Döm om min förvåning,när jag igårkväll
fick värsta fixrycket och det inte fanns
nån jävla hejd på styr och röjning!
 
Känner mej inte vidare bekväm,men
det blir iaf ganska trevligt här hemma
och det är ju kul....för dom som kanske
tittar in ibland.
 
Bäst att dom skyndar sej bara,man vet
aldrig hur länge (kort tid) redan varar!
 
"My house was clean last week-sorry you missed it"!
  (lite så funkar jag!)
 
TRE fjäderljusgrunkor fick jag till med flinka fingrar igårkväll,så nu ser
det jävligt enhetligt ut när alla som bryr sej as hell far omkring utanför.
 
Tydligen very viktigt i den här byhålan,att inte sticka ut så förbannat.
Att dom sen får hänga kvar till nästa jul,uppväger ju lixom det första!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0