Oåterkalleligt

Idag bara MÅSTE jag ta itu med
en massa viktiga grejer,det lämpar
sej lixom inte att skjuta upp det längre.
 
Jag syftar förstås på vissa 24/12
kompletteringar som ska till.
 
Lusten är iof lika med NOLL på en
hundrafemtiotusenskala,så ni kanske
fattar att humöret inte är på topp precis.
 
Det enda positiva är väl att snöhelvetet
inte ligger i drivor på vägen,och att jag
dessutom inte behöver frysa idag.
 
Nästan så jag skulle kunna damma av
bikinin och dra fram mina älsklingssdandaler.
 
Men,man ska väl inte skrämma ihjäl folk
såhär strax inpå julen,det vore kanske dumt
när jag tänker efter.
 
Ikväll ska jag servera lite julfika och umgås
ett tag med grannen aka "Tightsbruttan".
 
Har hon tur,så är det högst troligt att tomten
ställt ett paket i garderoben som hon får riva
pappret av.
Och det kan ju
 
va kul för henne!
 
Nu väntar dagens göromål,så vi säjer
hej då och på återseende va!
 
En chokladstajlad kaka kanske kan passa ikväll,vem vet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0