Nu är det fan dax!

Och tro för fan inte att jag pratar
om nåra nyårslöften eller annat
trams som ändå inte genomförs.
 
Nej då,jag menar att delta i lite
roliga tävlingar så man kan få
chansen att vinna lite skojsigheter.
 
Finns bara ett litet tråkigt problem,
och det är att jävligt många tävlingar
(iaf på nätet) innebär att man måste
svara på tre miljoner frågor,och när
man sen gjort det,så trillar det in typ
femti miljarder spam från alla möjliga
håll och kanter.
 
Jag hatar sånt,för även om jag har en
extra mejladress,så suger det fårballe
att sitta och rensa i inkorgen varannan
dag när det svämmar över med skit.
 
Vart fan tog alla hederliga tävlingar
vägen egentligen,såna som man skickar
in genom att klistra på ett litet frimärke
och stoppar i gula lådan?
 
VA!!??
 
Å andra sidan verkar det bara vara puckon
som sitter i dom s.k jurysarna,om det över-
huvudtaget finns nåra.
Och när det sen till slut utses en vinnare,ja
då kan man ju ge sej blanka den på att det
är nåt übertöntigt bidrag som vinner.
 
Nån jävla krondåre som haft total kortslutning
och inte ens bryr sej om vad h*n skriver i den
dära motiveringen.
 
Sånt gör mej pissed som satan,och ändå
fortsätter jag komma på skitbra rim och så.
(skam den som lägger sej ner och bölar)
 
Det får va slut med det nu,hädanefter ska
jag bara trycka på tangenterna lite random:
"ljsanjooeeå¨solsken hej sommardarling koausg!"
 
Fatta hur många vinster jag kommer håva
in utan att engagera mej mer än nödvändigt!
 
"Välkommen 2013....vinsternas och innovationens år"!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0