När D.L.V & jag gjorde sta´n osäker

Kvalitetstid - en heldag med D.L.V va det!
 
"Jag vet PRECIS vad jag ska ha sa hon
  innan vi stack,har skrivit lista och allt,MEN-
  det kan ta 8 timmar eller så"!
 
-HA,svarade moi,jag ska nog fan gå med
piskan bakom,så 8 timmar kan du ju bara
fetglömma en dag som denna!
 
Hm,SEX timmar blev det iaf,och 30 minuter
av den tiden satt vi i en jävla bilkö i ett sånt
där parkeringshus,bara för att folk inte kan
sköta ratt och gas samtidigt.
 
Helvete vilka miffon det finns va!
 
Till slut låtsades jag skriva upp reg.numret
på alla bilar som prompt skulle tränga sej
före i kön,såna som inte fattar att man kan
köra blixtlåstekniken så det flyter smidigt.
 
Lik förbannat kommer det en gubbjävel,
(tror fan han hade keps oxå) i sin Merca modell
JÄTTEFIN och tränger sej in som värsta idioten.
 
Då jävlar va det på det berömda håret,att jag
klev ur D.L.V´s bil och drämde klädpåsen i hans
förbannade baklucka.
Jag hejdade mej,men fick iaf ett moget långfingers-
ticks rakt upp i nyllet på han!
 
"Köp en hundkoja din tönt ville jag vråla,det fattar
ju vem som helst att du inte har nån pick iaf,även
om du köpt modell JÄTTELÅNG Mercedes!
(looooser!)
 
Lugn & fin braskamin,och så va vi på streetan igen!
 
Slutet gott allting kanonbra,för nu är jag äntligen
hemma,och det finns nästan inget som slår det lugnet!
 
Paus i julshoppingen.
Precis som om det inte syns att hon syndar lixom!
(fast det kan oxå bero på mitt brinnande intresse för denna underbara varelse)
 
♫♪♪♪♫ trallallallalaaaa,och ut kom vi ju....efter många om och dåraktiga män!
 
Sen åkte vi till andra sidan sta´n,för damen på bild skulle köpa julklapp
till en av sönerna,och där stod hon och funderade ett tag!
 
Vidare till nästa ställe som jag ser inte kräver nån vidare presentation.
Jag hällde upp glögg åt´na,och sen botaniserades det vilt.
Den gratisbjudglöggen kostade mej 38 kosingar,men det skyller jag på D.L.V!
(å andra sidan,det va det fan värt)
 
Sista anhalten för dagen va efterlängtad fika hos "Mellan".
Cindy som varit hos sin matte,fick hoppa in i transportburen
och åka med hem till "mormor" igen!
 
Varken orkade eller ville snöra av mej dojjorna,så jag bad om såna där
blåa skoskydd,dom va slut tyvärr så det fick bli lila istället!
 
 
Det va den här fredagen,ett par da´r innan doppareda´n-
och som det ska doppas då,både här och där! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0