Man blir lite trött

Och då menar jag på i stort
sett alla områden.
 
Fuck vilken seg jävla fredag!
 
Sen kan man ju undra hur folk
i största allmänhet,men speciellt 
i synnerhet är funtade ibland?
 
Alltså,jag satt där vid mina marknadsbord,
och pö om pö kom det lite stadsflanörer
och gluttade,MEN,sen finns det dom som
inte kunde låta bli att RÅGLO....
 
Ameh HALLÅ lixom,inte fan ställer jag mej
och STIRRAR på nån i typ 20 sekunder som
om jag sett en utomjording.
(inte ens om det va så)
 
Iaf,när man till slut känner att det kryper
under skinnet på en och man precis ska
fråga:URSÄKTA,men är det nåt fel,eller??
...DÅ säjer människan som vid det laget
har ögon stora som medicinbollar:
"Alltså,ÄR du svensk"????
 
VA!
 
-Näe,jag är norsk typ!
 
Det sa jag förstås inte,jag behöll som vanligt
lugnet och va nästan äckligt rar och pratsam.
 
Och på den vägen kom vi att prata om
sommarens semester och att vi båda
varit på Rhodos,den där trevliga ön!
 
Så det kan bli va,bara för att man är så
inihelvete frän,sympatisk och inte alls
ser svensk ut!
Det är minsann skillnad på folk & fä ibland!
 
Och vad kan passa bättre än en bild på en svårdefinierbar men
Rhodossolbränd svensk hand!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0