Julfika & paket

Denna dag,oh vilken dag....
 
Glömde mer än hälften av vad jag
skulle göra och försöka få tag på,
men vem fan bryr sej!
 
Orka stressa upp sej över sånt lixom.
 
Jag blev lycklig som ett barn på
julafton iaf så fort jag kom hem till
min kära kaffebryggare,och sen sket
jag fullständigt i petitesser och annat
ovidkommande!(läs:Julen)
 
Runt 20 tiden dök "Tightsbruttan" in i
min lilla hall med glöggflaskan under
ena armen och ett paket under den andra.
 
Sen öppnade vi inslagna grejer och pratade
om allt annat än skäggiga gubbar som inte finns.
 
Och nu ska jag lägga ifrån mej fejset på
nåt bra ställe,för imorrn måste jag hitta
det ganska skapligt i tid,då är det nämligen
dax att dra på roadtrip med fd grannen!
 
 
Naturligtvis fick hon lite pepparkakor med såndär möglig ost på tub oxå!
 
Men Majso då utbrast det lilla stycket och började riva papper som om
hon inte sett paket förr,och brydde sej definitivt inte om hur jävla dyrt
det är med presentpappersrullar nuförtiden!
Nästa gång blir det gammalt tidningspapper :)
 
I ett av paketen "Tightsbruttan" fick,låg den här tavlan.
Den symboliserar hennes familj,hon är det röda hjärtat
och dom små hjärtana är hennes barn.
Sex ungar,ameh hallå!
SEX ungar!
 
Och sen äre ju som så,att det finaste man kan få,
är nåt som nån annan har gjort själv.
Det hörde jag iaf på Tv häromda´n,och visst fan
är det på det viset!
För även om det inte faller en i smaken och man rent
av skulle tycka att det va det absolut fulaste jävla skit
man nånsin fått,så är det lik förbannat det FINASTE!
(glöm inte det om ni får nån halvmaskig grytlapp eller så)
 
 
 
Det är inte mitt fel att blixtjäveln tar som den vill,det är INTE nyansskillnad
på över & underdel i verkligheten!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0