Gott nytt kära vänner♥

Joråsatte,2012 drar sej mot det
berömda slutet minsann.
 
Jag tänker inte alls summera
det här,det skulle ta fram till
mars isf,och det har vi ju lixom
varken tid eller lust med.
 
Upp & ner har det varit,precis
som ju livet är,och egentligen
är det väl så,för satan så trist
det hade varit utan lite motgångar
och djupa dalar.
Det är ju sånt man blir stark och
härdad av vetja!
 
Nu kör vi så det ryker och så rockar
vi loss som fan och gör det bästa vi
bara kan av kommande 365 dagar.
 
Kram & tack för i år-var rädda om er!♥
 
Passade på att städa bort julgardinerna så det är fint imorr´n
när 2013 kommer på besök!
(stjärnan kan ni skita i,den symboliserar bara den "star" jag är!)
 
Granen på väggen ersattes av nya tavlan.
Tyvärr funkade inte belysningen jag köpte
till den,för sladden va alldeles för kort,men
det finns ju dom som bara tillverkar "riktiga"
grejer så det tar jag tag i nästa år ;)
 
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0