Det räcker med att laga maten så blir man mätt

Jag förberedde lite igår,precis
som jag brukar va sådär jävla
duktig och alltid gör.
 
Idag kommer nämligen mina
små barn och nån respektive
på årliga "uppesittarkvällen",
och eftersom vi infört den nya
traditionen med grillat och så,
kan det ju va skönt att ha lite klart.
 
"Mellan" har nämligen beställt en
skink-Jansson att smaska på,och då
fixar jag ju såklart det.
 
När jag ändå stod med förklädet så
fint knutet runt midjan,passade jag
på att svänga ihop en vanlig Jansson
och nåra extra goda köttbullar oxå!
 
Gjorde mej till extrajävlamycket och kokade potatisen i mjölk,så Janssonarna
ska bli superkrämiga.
Vi får väl se hur det blir!
 
Mellan ansjovis & grädde sippade jag på lite vuxendricka,det gjorde allt
mycket roligare faktiskt.
 
Nu är det bara en massa korv och tillbehör som fattas,sen kan vår
"Grilluppesittarkväll" få börja!
 
Kram på er,såhär da´n FÖRE doppareda´n! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0