12-12-12 ....det tar sej!

Ganska skönt och ganska fränt
faktiskt,att det just denna dag
kommer bli klart med fixet på
hemmafronten!
 
All energi jag haft sista tiden
ger nu resultat,och jag kan luta
mej tillbaka och bara njuta.
 
Passar oxå bra då Prinsen just
idag har namnsdag,min lille
"Alexander".
 
För även om det bara är hans
andranamn,så är det minst lika
viktigt som tilltalsnamnet.
 
En stor PUSS ska han få av mej sen,
och så ska jag bjuda honom på
bästa go´fikan i eftermiddag.
 
Men,nu ska sista penseldragen tas
i köket,om än på vinglig pall ställd
PÅ en köksstol.
Pannlampan sitter stadigt runt skallen
oxå,man vill ju va noggrann och se
vad man pysslar med lixom.
 
Bye,bye alla fula jävla tapetbårder,
det är nya tider nu!
 
Snart ska maskeringstejpen väck oxå,men erkänn att det är way
bättre än innan iaf!
 
Skillnad va!!!
 
TADA!
Min nystajlade hall!
 
Kan va så att Maria Montazami behöver
hjälp over there,gissa vem som får ta
privatplanet då!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micha

Gud vad fint!! Tänk att man köpte allt i ek förr i tiden ;) <3

2012-12-13 @ 15:22:33
Postat av: Mami svarar:

Eller hur,visst blev det skillnad =)
Bruna möbler ja,men DÅ tyckte man ju det va skitsnyggt :P
Kramar♥

2012-12-14 @ 16:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0