Suget

Det va ju så länge sen jag fick
förmånen att sitta upp i stolen.
 
I den svarta lite kalla,men ack
så mysiga skinnstolen hos min
privata "målare"!
 
Jag bara MÅSTE bestämma mej
helt snart,begäret vet lixom inga
gränser längre.
 
För plats har jag kvar,på många,
många ställen inför kommande
projekt,ska bara panta lite burkar
och skaffa nåra sponsorer först!
 
Jättegammal nu!
(egenkomponerad)
 
Oxå ålderstigen!
(kollar man noga ser man ett M i mitten)
 
Alltid i blickfånget!
 
Hjärta nära hjärtat!
 
Observera att jag haft åtsittande trekvartsbrallor på,så det
märket hör INTE till tatueringen!
 
I´m not only "the fucking queen",I´m a fucking star too!
 
Är man MER än bombsäker,så är det inga problem
med namn.
Tvärtom!♥
OBS!Inte min ord."målare" som gjort den här,man kan väl
säja att vi inte hade helt fungerande personkemi!
 
Samma "okemiska" kludderikladdare här,dock ryckte min
favvo tillika "privata" in och fixade till namnen så gott det gick!
 
Just me!
 
Som sagt,det är hög tid för fler nu.
NU,snart,helst genast menar jag förstås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0